Imam dolgoletne izkušnje s področja (1) informacijskih rešitev in digitalnega poslovanja, (2) mednarodnega poslovanja podjetij in s tem povezanimi marketinško-prodajnimi kanali ter (3) partnerskih strategij in sodelovalnih poslovnih modelov. Sem tudi dolgoletna ocenjevalka prispelih vlog na pozive Evropske Komisije za področja povezana z inovativnimi informacijskimi rešitvami, z digitalizacijo poslovanja in tudi z grozdenjem podjetij, poslovnimi verigami vrednosti in poslovnimi ekosistemi. Moja velika prednost je prav v poznavanju in razumevanju različnih področij in sektorjev ter različnih nivojev poslovanja v širšem mednarodnem kontekstu. Zato se področja, kjer je potreben strateški pogled, multidisciplinarna znanja, partnersko sodelovanje ali kjer se prepletajo digitalne in tradicionalne metode ter digitalne in tradicionalne marketinške in prodajne poti ponujajo kar same. Svojevrsten izziv vidim v povezovanju ekstremno različnih področij in sektorjev, regij, kultur, tehnologij, metod in pristopov. In bolj ko je inovativen sodelovalni poslovni model, bolj bodo inovativni vaši izdelki in storitve.