SL  HR  EN
  • O portalu
  • Oglaševanje
  • Kontakti
Cart / 0,00€
No products in the cart.
  • Login
  • Register
Razvojni Navigator
  • Domov
  • Tematska področja
  • Viri in Orodja
    • Napredne vsebine
  • Domov
  • Tematska področja
  • Viri in Orodja
    • Napredne vsebine
Razvojni Navigator
No Result
View All Result

Izvoz hrane in pijače na angleško in irsko tržišče

by Irena Rezec
03.01.2017 - Updated On 25.02.2022
in Države in regije, Izvozne strategije, Marketing in prodaja, Mednarodni trgi
71 0
Izvoz hrane in pijače na angleško in irsko tržišče
41
SHARES
2.6k
VIEWS
Deli dalje

V okviru naših storitev, povezane z internacionalizacijo poslovanja smo v zadnjih letih veliko časa namenili raziskovanju in zbiranju informacij o možnostih izvoza prehranskih izdelkov in pijač na druge evropske trge, še predvsem na angleško in irsko tržišče. Predvsem angleško tržišče je prepoznavno kot eno izmed svetovnih trgov (po mnenju nekaterih celo kot svetovni trg št. 1) za prehranske izdelke.

Velika baza potrošnikov z dobro kupno močjo (npr.približno 65 milijonov prebivalcev Združenega kraljestva, ki v povprečju potrošijo 11% družinskega proračuna* za prehrano in pijače) ter hkrati odlična referenca ali izhodišče za vstop na ameriške, arabske in azijske trge prepričata veliko število proizvajalcev iz celega sveta, da vložijo vse napore, da vstopijo na angleški in posledično tudi na irski trg. Oba trga sta sicer zelo zahtevna, tako zaradi velikega števila konkurentov kot tudi zaradi zahtevnosti kupcev v smislu zahtev po kakovosti, manj procesiranih, naravnih ali celo ekoloških izdelkih, novih okusih, oblikovni všečnosti embalaže, inovativnih marketinških pristopih, hitri dostavi v primeru naročanja preko spleta ipd. Zahtevni so tudi prodajni kanali, pa naj bodo to tradicionalni (npr. distributerji) ali spletni ter večji ali manjši. Pri odločitvi glede sprejema posameznih izdelkov v program posameznega prodajnega kanala zelo pomaga, če imajo proizvajalci pridobljenega enega od zahtevnejših standardov, kot npr. BRC, IFS  ali ISO 22000 in/ali če so kakovost izdelkov že preverili preko različnih tekmovanj in pri tem dobili nagrado ali priznanje.

Tako na angleškem kot tudi na drugih trgih je v zadnjih letih opaziti trend rasti prodaje izdelkov pod blagovno znamko tistih, ki prodajajo izdelek na posameznem trgu in ne tistih, ki izdelek proizvedejo. Lastne blagovne znamke uvajajo tako tradicionalni (npr. Harrods) in spletni trgovci (npr. trgovci na amazon-u) kot tudi znane osebnosti (npr. Jamie Oliver). Kar pomeni, da imajo proizvajalci, ki so se pripravljeni odpovedati lastni blagovni znamki več možnosti prodaje na tujih trgih v večjih količinah kot tisti, ki bi radi obdržali lastno blagovno znamko, pa hkrati nimajo dovolj znanja in/ali sredstev za razvoj blagovne znamke in odličen marketing, ki bi bil v takem primeru potreben. To je posledica dejstva, da postaja storitveni del ponudbe izdelka (npr. promocija, marketing, prodaja, dostava) enako ali celo bolj pomemben od samega izdelka in se višina stroškov v skupni ceni izdelka že nagiba na stran storitev. To proizvajalce sili k temu, da na eni strani zmanjšujejo proizvodne stroške ter na drugi strani povečujejo sredstva za promocijo, marketing in prodajo. Tako na angleškem trgu deluje veliko število zadrug oz. kooperativ, saj se zaradi zmanjševanja stroškov predvsem manjši proizvajalci združujejo v zadruge. Zadruge razvijajo skupne blagovne znamke ter vršijo promocijo, marketing in prodajo. Proizvajalci se združujejo v zadruge ali druge povezovalne oblike tudi zaradi zmanjšanja nabavnih stroškov surovin (skupna nabava) in zmanjševanja proizvodnih stroškov (skupna proizvodna linija, skupno skladišče ipd.).

Tako kot v drugih sektorjih, so tudi v prehrambenem sektorju pomembne inovacije. Inovacije vsaj za določeno obdobje pozicionirajo proizvajalca pred konkurenco ter hkrati omogočijo razvoj in razpoznavnost proizvajalčeve lastne blagovne znamke. Inovacije so lahko npr. nove recepture, stari, pozabljeni recepti toda novi poslovni, marketinški in prodajni modeli, nove večfunkcionalne embalaže in drugo. Če je pri zmanjševanju stroškov pomembno sektorsko povezovanje, je pri inoviranju pomembno medsektorsko povezovanje ter združevanje različnih, tudi izjemno različnih področij (npr. informacijska tehnologija, turizem, kreativna industrija, marketing ipd.), izdelkov in storitev v enovit izdelek oz. enovito ponudbo.

Vse zgoraj navedeno zahteva od proizvajalcev dobro pripravo in strategijo za vstop na zahtevne trge ter tudi dobro izbiro prodajnih poti.

Strategij in kombinacij posameznih pristopov vstopa na tuji trg je veliko več kot jih lahko nakažem v prispevku. Veliko je tudi priložnosti za vse skupine prehranskih izdelkov in pijač ter tako za velike kot manjše proizvajalce. Veliko od zgoraj navedenega velja tudi za druge zahtevne trge, druge sektorje ter druge skupine izdelkov, namenjenih široki potrošnji. V zadnjem letu smo razvili vrsto storitev in vzpostavili partnerstva, ki vam lahko pomagajo pri nastopu na tujih trgih. Navajam kratek pregled storitev.

V primeru, da bi želeli pomoč pri vstopu na angleški, irski ali drugi evropski trg vzpostavite kontakt z avtorico članka (T: 040 / 790 000, E: irena /@/ wotra.si).

* Food Statistics Pocketbook 2016

Povezane storitve

  • Svetovanje
  • Marketing in prodaja
  • Usposabljanje
  • Pridruži se
  • O avtorici

V podjetju WOTRA lahko ponudimo naslednje svetovalne storitve:

  • preko vprašalnika in osebnih srečanj analiziramo vašo trenutno pripravljenost vstopa na posamezen trg ter pripravimo (1) priporočila za nadaljnje korake z namenom izpolnjevanja osnovnih in dodatnih kriterijev vstopa na posamezen trg, (2) predlog raznolikih prodajnih poti, pregled in priporočila glede pogojev posameznega prodajnega kanala in predlog pristopov do posamezne prodajne poti;
  • svetovanje pri izgrajevanju blagovne znamke in spletne socialne identitete na posameznem trgu;
  • v celoti lahko prevzamemo organizacijo, razvoj in vodenje vaše prodajne in/ali druge partnerske mreže;
  • predlagamo vam ustrezne metodologije in orodja za učinkovito upravljanje odnosov z vašimi prodajnimi in/ali drugimi partnerji;
  • druge sorodne storitve.


Za več informacij  kontaktirajte podjetje WOTRA telefonsko (040 / 790 000) ali preko obrazca »Poizvedba«.

V podjetju WOTRA lahko ponudimo naslednje storitve:

  • v posameznih primerih, poleg svetovanja in usposabljanja, prevzamemo tudi zastopniško/agencijsko ali distributersko vlogo;
  • za posamezne vrste izdelkov in storitev razvijamo tudi lastno spletno prodajo;
  • v celoti lahko prevzamemo organizacijo, razvoj in vodenje vaše prodajne in/ali druge partnerske mreže;
  • razvijamo lastne spletne marketinške kanale, ki jih lahko uporabimo za promocijo vaših izdelkov, hkrati pa imamo dober pregled nad raznolikimi spletnimi marketinškimi kanali tretjih;
  • lahko prevzamemo razvoj vaše spletne identite preko vnaprej dogovorjenih spletnih marketinških kanalov na enem ali večih trgih;
  • podpiramo ekološko kmetijstvo, pridelavo in predelavo;

 

Za več informacij  kontaktirajte podjetje WOTRA telefonsko (040 / 790 000) ali preko obrazca »Poizvedba«.

Inovacije v storitvah v kombinaciji z sodelovalnimi poslovnimi modeli in digitalnim gospodarstvom prinašajo velike spremembe tudi pri vstopnih strategijah na tuje trge in pri prodajnih poteh. To pomeni, da se podjetje pri prodaji svojih izdelkov in storitev lahko odloča med klasičnimi in/ali digitalnimi prodajnimi kanali ter med klasičnimi in/ali inovativnimi sodelovalnimi poslovno-prodajnimi modeli. Velik nabor možnosti uporabe različnih prodajnih poti od podjetja zahteva redno spremljanje novosti ter znanje za uporabo sodobnih prodajnih poti in poslovnih modelov.

V okviru usposabljanj se udeleženci seznanijo z velikim številom možnosti ter hkrati usposobijo za analiziranje teh možnosti in postopno vpeljevanje sodobnih prodajnih poti in poslovnih modelov v lastno prakso.

Programe usposabljanja razvijamo modularno, in sicer ločeno po posameznih vrstah komunikacijskih in prodajnih kanalov, po posameznih skupinah izdelkov in storitev, po posameznih trgih in/ali na osnovi drugih kriterijev in prejetih pobud podjetij. Naša usposabljanja razkrivajo tudi različne vidike marketinga in prodaje v mednarodnem kontekstu.

Med rednimi ali tudi predhodno posnetimi spletnimi programi usposabljanja izpostavljamo tukaj dva programa:

  • Lastnosti in ekosistem sodobne spletne trgovine;
  • Raznolikost marketinško-prodajnih poti;
  • Prodaja na Amazon-u;
  • različna specifična usposabljanja na temo marketinga in prodaje, ki so namenjena posameznemu sektorju (npr. hrana, les, programske rešitve, tiskarska industrija ipd.);
  • različna usposabljanja vezana na partnerske strategije in sodelovalne poslovne modele, ki se uporabljajo bodisi v procesu marketinga in prodaje, ali pa celo že prej, tj. v fazi razvoja izdelka ali storitve; in
  • druga usposabljanja, svetovanja in mentorstva povezana z specifičnimi zahtevami naših naročnikov.

 

Usposabljanja se lahko izvedejo tudi interno za zaprto skupino ali v sodelovanju s partnerskimi organizacijami. V sodelovanju s partnerskimi organizacijami v tujini organiziramo tudi poslovne študijske poti za različna področja. Spremljajte informacije o napovedanih usposabljanjih in drugih informacijah v zvezi z usposabljanji na naši povezavi “Usposabljanja“.

Za več informacij nas kontaktirajte telefonsko ali preko obrazca »Poizvedba«.

Pridružite se našim spletnim skupnostim:

  • Facebook slovenska skupina na temo marketinga in prodaje “Marketing in prodaja“;
  • LinkedIn mednarodna stran na temo raznolikosti marketinkških in prodajnih poti “Marketing and Sales Channels“;
  • Facebook mednarodna skupina na temo mednarodnega poslovanja “International Business“;
  • Facebook slovenska skupina na temo ekoloških in trajnostnih praks “Ekološko in trajnostno“;
  • Facebook mednarodna skupina na temo ekoloških in trajnostnih praks “Organic and Sustainable“;

 

Obiščite tudi naše druge spletne strani in tematske portale:

  • glavna stran podjetja WOTRA; 
  • tematski portal GetFunds2Shine;
  • poslovna mreža CollaboVentures;
  • Global Software Market;

mag. Irena Rezec je izkušena strokovnjakinja z več kot 30 letnimi izkušnjami tako v javnem kot v privatnem sektorju v Sloveniji in tujini. Znanje in izkušnje s področja razvoja informacijskih rešitev, podjetništva, evropskega in svetovnega poslovnega okolja, pomena partnerstev ter mednarodnega poslovanja podjetij si je pridobivala preko univerzitetnega (informacijski sistemi) in magistrskega študija (mednarodni management) ter v praksi v različnih vlogah, med drugim kot vodja Euro Info Centra v Ljubljani (danes pod imenom Enterprise Europe Network), preko sodelovanja v različnih delovnih skupinah v Sloveniji in tujini ter zadnja leta v vlogi lastnice in direktorice dveh podjetij (WOTRA – Slovenija, WOTRA Universe – Združeno Kraljestvo) tudi preko velikega števila svetovalnih projektov in usposabljanj, ki jih je izvajala v Sloveniji in v drugih državah po svetu. Zadnjih 16 let tudi redno ocenjuje prispele predloge projektov pri Evropski Komisiji, in sicer iz področij informacijske tehnologije, podjetniškega grozdenja in sodelovanja ter občasno iz urbanega in ruralnega gospodarskega razvoja.

Dodatno se je poglobljeno usposabljala na področjih:

  • sodelovalnih odnosov in upravljanja s poslovnimi partnerstvi (Rhythm of Business, OECD, Gospodarska zbornica Vzhodne Flandrije);
  • odprtega in sistematičnega inoviranja (CREAX, ECSB);
  • prodaje na amazon spletnih tržnicah (Amazing);
  • digitalnega marketinga in spletnih prodajnih kanalov (Amazing, Shaw Academy);
  • regionalnega gospodarskega razvoja (Flemish Government, OECD, InWEnt Germany, Assembly of European regions);
  • kvantnih tehnik (Tadej Pretner);
  • organizacijskih oz. poslovnih sistemskih postavitev in v letu 2016 pridobila certifikat za moderatorko organizacijskih oz. poslovnih sistemskih postavitev, ki ga v Sloveniji podeljuje Inštitut za sistemske postavitve v sodelovanju z Inštitutom Berta Hellingerja na Nizozemskem.


Za več informacij o avtorici obiščite osebni profil na spletni strani Irena Rezec.

Osebna bibliografija je dosegljiva v COBISS bibliografskemu sistemu.

Kontakt z avtorico lahko vzpostavite preko telefona, št. 040 / 790 000 ali preko e-pošte: irena /@/ wotra.si.

Tags: hrana in pijačaIrskaprodajne potiuvoz/izvozZdruženo Kraljestvo
Previous Post

Majhnost ni ovira

Next Post

Upravljalski razvojni izzivi sodelovalnih poslovnih odnosov

Related Posts

Evropski projekti, ki uvajajo veriženje podatkovnih blokov za namene prehranske varnosti
Blockchain - Veriženje blokov & Web3

Evropski projekti, ki uvajajo veriženje podatkovnih blokov za namene prehranske varnosti

by Irena Rezec
25.02.2023
Z sodobnimi tehnologijami in inovativnimi poslovnimi modeli do številnih prodajnih poti
Digitalno gospodarstvo

Z sodobnimi tehnologijami in inovativnimi poslovnimi modeli do številnih prodajnih poti

by Irena Rezec
08.10.2020 - Updated On 26.04.2022
Kakšne možnosti prodaje imajo podjetja preko Amazona?
Digitalno gospodarstvo

Kakšne možnosti prodaje imajo podjetja preko Amazona?

by Irena Rezec
18.06.2019 - Updated On 23.02.2022
Razvijte, izboljšajte ali razširite ekosistem vaše spletne trgovine
Digitalno gospodarstvo

Razvijte, izboljšajte ali razširite ekosistem vaše spletne trgovine

by Irena Rezec
10.11.2018 - Updated On 20.03.2022
Uporaba partnerskih priporočilnih programov za povečanje spletne prodaje
Digitalno gospodarstvo

Uporaba partnerskih priporočilnih programov za povečanje spletne prodaje

by Irena Rezec
17.09.2018 - Updated On 25.02.2022
Next Post
Upravljalski razvojni izzivi sodelovalnih poslovnih odnosov

Upravljalski razvojni izzivi sodelovalnih poslovnih odnosov

KATEGORIJE

  • Digitalno gospodarstvo (9)
    • Blockchain – Veriženje blokov & Web3 (4)
    • Razvoj digitalnih rešitev (4)
  • Financiranje projektov (5)
    • Javna sredstva (5)
    • Odprti pozivi, razpisi in izzivi (1)
    • Privatna sredstva (2)
  • Inovativnost (3)
    • Intelektualna lastnina (2)
  • Marketing in prodaja (5)
  • Mednarodni trgi (5)
    • Države in regije (1)
    • Izvozne strategije (4)
  • Novice (1)
  • Podjetništvo (2)
  • Sodelovanje in partnerstvo (5)
    • ISO 44001 (1)
    • Splošno o sodelovanju (4)
  • Strateško upravljanje (7)
    • Poslovne strategije (5)
    • Poslovni trendi (3)

OZNAKE

agritech (2) amazon (1) Axure (1) EBRD (1) EU sredstva (4) financiranje projektov (2) Horizon Evropa (1) hrana in pijača (2) internacionalizacija (1) Irska (1) lastniško gospodarstvo (1) MSP (1) nepovratna sredstva (2) NFT (1) partnerske strategije (1) partnerski marketing (1) PIL (1) poslovni ekosistem (3) poslovni modeli (4) prehranska varnost (1) privatni investitorji (1) prodajne poti (4) prototipiranje (1) spletna prodaja (3) spletna trgovina (1) spletna tržnica (1) strategija (1) tehnologija (7) trendi (1) UI/UX (1) uporabniška izkušnja (1) uvoz/izvoz (2) veriženje blokov (2) založništvo (1) Združeno Kraljestvo (1)

   

             

  • 040 / 790 000
  • prodaja@wotra.si

O WOTRA

  • Splošno o WOTRA
  • Založništvo
  • WOTRA ekosistem
  • Partnerstvo
  • Medijsko središče

SPLETNA TRGOVINA

  • Pogosta vprašanja
  • Prodajni pogoji
  • Dostava in vračila
  • Priporočilni program
  • Vabilo ponudnikom

WOTRA FOKUS - eNovice

© 2023 WOTRA. Vse pravice pridržane.  |  Izvedba: WOPROMS Agencija.

  • Splošni pogoji
  • Prodajni pogoji
  • Zasebnost
  • Piškotki
  • Kolofon
  • Domov
  • Tematska področja
  • Kontaktirajte nas
  • Login
  • Sign Up
  • Cart

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Scroll Up
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?
Razvoj spletnega portala je v zaključni fazi, vendar vse funkcionalnosti še ne delujejo. Hvala za razumevanje.

Vstavi/uredi povezavo

Vnesite URL

Ali se povežite na obstoječo vsebino

    Iskani izraz ni določen. Prikazani so nedavni predmeti. Poiščite ali uporabite tipki s puščicama gor in dol za izbiro predmeta.