SL  HR  EN
  • O portalu
  • Oglaševanje
  • Kontakti
Cart / 0,00€
No products in the cart.
  • Login
  • Register
Razvojni Navigator
  • Domov
  • Tematska področja
  • Viri in Orodja
    • Napredne vsebine
  • Domov
  • Tematska področja
  • Viri in Orodja
    • Napredne vsebine
Razvojni Navigator
No Result
View All Result

Kakšne možnosti prodaje imajo podjetja preko Amazona?

by Irena Rezec
18.06.2019 - Updated On 23.02.2022
in Digitalno gospodarstvo, Izvozne strategije, Marketing in prodaja, Mednarodni trgi
115 0
Kakšne možnosti prodaje imajo podjetja preko Amazona?
82
SHARES
764
VIEWS
Deli dalje

Amazon vsako leto beleži visoko rast tako glede števila ponudnikov oz. prodajalcev in kupcev kot tudi glede prometa, ustvarjenega iz prodaje. Tudi podjetja, ki so opazovala amazon le s stranskim očesom morajo priznati, da prodaje na amazonu ne smejo več zanemarjati. Načini prodaje na amazonovih spletnih tržnicah so različni, odvisno od strategije, vrste izdelkov in zmožnosti posameznih podjetij pa je, kakšen način prodaje preko amazonovih spletnih tržnic izberejo.

Kratek pregled možnih načinov prodaje preko amazon spletnih tržnic:

  1. samostojna prodaja blaga na spletni tržnici amazon, in sicer tako končnim kupcem (B2C) kot tudi poslovnim (B2B) kupcem – tu gre za najzahtevnejšo obliko prodaje, priporočala pa bi jo v primeru, da želite v celoti prevzeti nadzor nad vašimi blagovnimi znamkami na amazonu ter da se zavedate dolgoročne zavezanosti upravljanja z amazon računom; slovenska podjetja možnosti prodaje na evropskih amazan tržnicah še ne morejo koristiti, nemalo slovenskih podjetij pa je preko lastnih podjetij, odprtih v tujini že prisotno direktno tudi na evropskih amazon spletnih tržnicah;
  2. prodajo vaših izdelkov vaših blagovnih znamk prevzame amazon, ki tako nastopa v vlogi distributerja – to možnost lahko koristijo proizvajalci, toda izključno na povabilo amazona, ki redno spremlja novosti na trgu in na amazon spletnih tržnicah ter vabi proizvajalce k sodelovanju za prodajo izdelkov, za katere oceni, da imajo tržni potencial; tu se vam torej odpira možnost v primeru, da ste povabljeni k sodelovanju s strani amazona in ne želite upravljati sami z amazon prodajo;
  3. prodajo prevzame eden od izkušenih, uveljavljenih in že dolgo prisotnih prodajalcev na Amazon-u (posredna prodaja), ki je bodisi v vlogi prodajalca in prodaja (a) pod vašo blagovno znamko bodisi (b) pod njegovo lastno blagovno znamko;
  4. prodaja (B2C in B2B) pod amazonovo blagovno znamko in/ali pod vašo blagovno znamko, toda eksluzivno samo na amazonu, gre za t.i. “Amazon Accelerator” oz. “Amazon pospeševalnik”, ki ga amazon promovira tudi kot “družino amazonovih blagovnih znamk”;
  5. prodaja v okviru posebne kategorije znotraj Amazonove tržnice za ročno izdelane izdelke, t.i. “Amazon Handmade program”, ki omogoča tudi naročilo personaliziranega izdelka za posameznega naročnika;

Posamezne zgoraj navedene možnosti se izključujejo, posamezne možnosti se lahko kombinirajo. V okviru posameznih možnosti so na voljo še dodatne možnosti, še posebej v okviru možnosti lastne prodaje (št. 1). Posamezne možnosti imajo tudi številne zahteve s strani Amazon-a, ki jih je potrebno predhodno izpolniti. Izbira možnosti ali kombinacija možnosti naj bo usklajena z vašimi strategijami nastopa na tujih trgih, z vašo obstoječo spletno prodajo, če jo imate ter seveda z vašimi obstoječimi partnerji (tradicionalna prodajna mreža, dobavitelji,…), v kolikor jih imate.

Možnosti in vloge, ki jih je smiselno prevzeti pri prodaji na amazonu so odvisne tudi od vaše trenutne vloge, npr.

  • ali ste proizvajalec z majhnim ali večjim številom izdelkov, ki želi prodajati pod lastnimi blagovnimi znamkami,
  • ali ste proizvajalec, ki je pripravljen odstopiti blagovno znamko drugim,
  • ali ste trgovec z lastnimi blagovnimi znamkami in/ali blagovnimi znamkami tretjih,
  • ali ste marketinški svetovalec brez izdelkov, pa bi želeli preko amazona prodajati izdelke tretjih, in sicer pod lastno blagovno znamko ali blagovno znamko tretjih.

Kot vidite, je variacij na temo ogromno, zato priporočamo, da si vzamete čas za proučitev možnosti ter skrbno načrtovanje. 80% časa naj bo namenjenega načrtovanju, izpolnjevanju zahtev in pripravi, 20% za implementacijo, pravilo “80/20”, ki še kako močno velja pri vpeljavi amazonove prodaje in še posebej v primeru, ko želite vpeljati lastno spletno prodajo pod lastno blagovno znamko, kar bo od vas zahtevalo večji vložek v znanju, času in denarju.

V podjetju WOTRA imamo že izkušnje pri implementaciji posameznih možnosti. Ponosni smo na primer, da smo uspeli izpeljati zelo zahteven projekt in pomagati podjetju pri implementaciji lastne prodaje lastnih in partnerskih blagovnih znamk na evropskem amazonu (možnost pod št. 1) z zelo zahtevno tehnološko rešitvijo v povezavi z že predhodno obstoječo lastno spletno trgovino ter z zelo zahtevnim poslovnim modelom.

V primeru, da želite spoznati vse prednosti in tudi pasti, ki jih ponuja amazon spletna tržnica ter razširiti prodajo na tuje trge preko spletnih prodajnih kanalov (amazon in/ali drugih razpoložljivih in uveljavljenih spletnih tržnic), vas vabimo, da se posvetujete z nami in/ali se z nami dogovorite za usposabljanje v vaši organizaciji. Kontakt z avtorico lahko vzpostavite tudi preko telefona, št. 040 / 790 000 ali preko e-pošte: irena /@/ wotra.si.

  • Svetovanje
  • Marketing in prodaja
  • Usposabljanje
  • Pridruži se
  • Izjave strank
  • O avtorici

V zvezi s prodajo izdelkov na amazonovih spletnih tržnicah nudimo tudi svetovalne, mentorske, koordinatorske, upravljalske storitve prilagojene vašim potrebam, med drugim:

  • pomoč pri načrtovanju, pripravah in implementaciji prodaje na amazonu;
  • upravljanje z vašim amazon računom v vašem imenu;
  • usklajevanje in/ali vodenje internih in zunanjih strokovnih skupin, vključenih v načrtovanje, pripravo in implementacijo projekta "amazon" v vašem imenu;
  • mentorstvo vaše ekipe v pripravljalnem in izvedbenem času poteka projekta "amazon".
  • za določene vrste izdelkov in storitev razvijamo tudi lastno spletno prodajo;
  • v celoti lahko prevzamemo organizacijo, razvoj in vodenje prodajne in/ali druge partnerske mreže;
  • razvijamo lastne spletne marketinške poti, ki se lahko uporabijo za promocijo vaših izdelkov, poleg tega imamo zelo dober pregled nad raznovrstnimi tradicionalnimi in spletnimi marketinško-prodajnimi kanali tretjih; prevzamemo lahko tudi razvoj in upravljanje vaše spletne identitete preko vnaprej dogovorjenih spletnih marketinško-prodajnih poti na enem ali več trgih;
  • druge sorodne storitve.

Inovacije v storitvah v kombinaciji z sodelovalnimi poslovnimi modeli in digitalnim gospodarstvom prinašajo velike spremembe tudi pri vstopnih strategijah na tuje trge in pri prodajnih poteh. To pomeni, da se podjetje pri prodaji svojih izdelkov in storitev lahko odloča med klasičnimi in/ali digitalnimi prodajnimi kanali ter med klasičnimi in/ali inovativnimi sodelovalnimi poslovno-prodajnimi modeli. Velik nabor možnosti uporabe različnih prodajnih poti od podjetja zahteva redno spremljanje novosti ter znanje za uporabo sodobnih prodajnih poti in poslovnih modelov. V okviru usposabljanj se udeleženci seznanijo z velikim številom možnosti ter hkrati usposobijo za analiziranje teh možnosti in postopno vpeljevanje sodobnih prodajnih poti in poslovnih modelov v lastno prakso.

Seminarje razvijamo modularno, in sicer ločeno po posameznih vrstah komunikacijskih in prodajnih kanalov, po posameznih skupinah izdelkov in storitev, po posameznih trgih in/ali na osnovi drugih kriterijev in prejetih pobud podjetij.

Med programi usposabljanja izpostavljamo tukaj tri programe, za katere lahko koristite tudi vavčersko shemo Slovenskega Podjetniškega Sklada:

  • Prodaja preko Amazon spletne tržnice
  • Lastnosti in ekosistem sodobne spletne trgovine
  • Raznolikost prodajnih poti

Pridruži se novo ustanovljenim spletnim skupnostim:

  • Facebook slovenska skupina na temo marketinga in prodaje "Marketing in prodaja"
  • LinkedIn mednarodna stran na temo raznolikosti marketinkških in prodajnih poti "Marketing and Sales Channels"
  • Facebook mednarodna skupina na temo mednarodnega poslovanja "International Business

Ponosni smo, da smo uspeli izpeljati zelo zahteven projekt in pomagati podjetju pri implementaciji lastne prodaje lastnih in partnerskih blagovnih znamk na evropskem amazonu (možnost pod št. 1) z zelo zahtevno tehnološko rešitvijo v povezavi z že predhodno obstoječo lastno spletno trgovino ter z zelo zahtevnim poslovnim modelom.

Z sodelovanjem in svetovanjem podjetja WOTRA d.o.o. (Slovenija) in WOTRA Universe Ltd (UK) smo zelo zadovoljni. Sodelovati smo začeli pri prodoru naših izdelkov na spletni tržnici Amazon, kasneje pa smo sodelovanje še razširili na področje vzpostavitve poslovnega ekosistema in prodora naših izdelkov na tržišče Združenega Kraljestva. Na podlagi uspešnega sodelovanja, v i9 d.o.o. (Slovenija) in i91422 UK Ltd (UK) za tovrstne storitve priporočamo podjetje WOTRA oz. WOTRA Universe tudi drugim investitorjem in podjetjem.

Hrvoje Bosiljevac, direktor
i9 d.o.o. in i91422 UK Ltd
www.i9living.com   |   www.i9bottle.com

Irena Rezecmag. Irena Rezec je izkušena strokovnjakinja z več kot 30 letnimi izkušnjami tako v javnem kot v privatnem sektorju v Sloveniji in tujini. Znanje in izkušnje s področja razvoja informacijskih rešitev, podjetništva, evropskega in svetovnega poslovnega okolja, pomena partnerstev ter mednarodnega poslovanja podjetij si je pridobivala preko univerzitetnega (informacijski sistemi) in magistrskega študija (mednarodni management) ter v praksi v različnih vlogah, med drugim kot vodja Euro Info Centra v Ljubljani (danes pod imenom Enterprise Europe Network), preko sodelovanja v različnih delovnih skupinah v Sloveniji in tujini ter zadnja leta v vlogi lastnice in direktorice dveh podjetij (WOTRA - Slovenija, WOTRA Universe - Združeno Kraljestvo) tudi preko velikega števila svetovalnih projektov in usposabljanj, ki jih je izvajala v Sloveniji in v drugih državah po svetu. Zadnjih 16 let tudi redno ocenjuje prispele predloge projektov pri Evropski Komisiji, in sicer iz področij informacijske tehnologije, podjetniškega grozdenja in sodelovanja ter občasno iz urbanega in ruralnega gospodarskega razvoja.

Dodatno se je poglobljeno usposabljala na področjih:

  • sodelovalnih odnosov in upravljanja s poslovnimi partnerstvi (Rhythm of Business, OECD, Gospodarska zbornica Vzhodne Flandrije);
  • odprtega in sistematičnega inoviranja (CREAX, ECSB);
  • prodaje na amazon spletnih tržnicah (Amazing);
  • digitalnega marketinga in spletnih prodajnih kanalov (Amazing, Shaw Academy);
  • regionalnega gospodarskega razvoja (Flemish Government, OECD, InWEnt Germany, Assembly of European regions);
  • kvantnih tehnik (Tadej Pretner);
  • organizacijskih oz. poslovnih sistemskih postavitev in v letu 2016 pridobila certifikat za moderatorko organizacijskih oz. poslovnih sistemskih postavitev, ki ga v Sloveniji podeljuje Inštitut za sistemske postavitve v sodelovanju z Inštitutom Berta Hellingerja na Nizozemskem.

Med drugim, je članica:

  • svetovalnega odbora Hiše grozdov (originalno Kuća Klastera) – krovna organizacija balkansko-črnomorske mreže podjetniških grozdov s sedežem v Nišu, Srbija;
  • TCI Network– The Competitiveness Institute Network s sedežem v Barceloni, Španija;
  • ERENET – Entrepreneurhsip Research and Education Network of Central European Universities s sedežem v Budimpešti, Madžarska.

Osebna bibliografija je dosegljiva v COBISS bibliografskemu sistemu.

Kontakt z avtorico lahko vzpostavite preko telefona, št. 040 / 790 000 ali preko e-pošte: ir /@/ wotra.com.

osebna spletna stranlinkedinxingangellist
Tags: amazonprodajne potispletna prodajaspletna tržnicatehnologija
Previous Post

Razvijte, izboljšajte ali razširite ekosistem vaše spletne trgovine

Next Post

Poslovni ekosistemi kot odgovor na prepletenost poslovnih odnosov in procesov

Related Posts

Evropski projekti, ki uvajajo veriženje podatkovnih blokov za namene prehranske varnosti
Blockchain - Veriženje blokov & Web3

Evropski projekti, ki uvajajo veriženje podatkovnih blokov za namene prehranske varnosti

by Irena Rezec
25.02.2023
Nove NFT in druge tehnološke rešitve posegajo tudi v sektor založništva
Digitalno gospodarstvo

Nove NFT in druge tehnološke rešitve posegajo tudi v sektor založništva

by Irena Rezec
20.10.2022 - Updated On 03.01.2023
Kaj je strateško pomembno za podjetja in za kakšne potrebe se razvijajo nove tehnološke rešitve?
Blockchain - Veriženje blokov & Web3

Kaj je strateško pomembno za podjetja in za kakšne potrebe se razvijajo nove tehnološke rešitve?

by Irena Rezec
06.10.2022 - Updated On 07.10.2022
Z sodobnimi tehnologijami in inovativnimi poslovnimi modeli do številnih prodajnih poti
Digitalno gospodarstvo

Z sodobnimi tehnologijami in inovativnimi poslovnimi modeli do številnih prodajnih poti

by Irena Rezec
08.10.2020 - Updated On 26.04.2022
Razvijte, izboljšajte ali razširite ekosistem vaše spletne trgovine
Digitalno gospodarstvo

Razvijte, izboljšajte ali razširite ekosistem vaše spletne trgovine

by Irena Rezec
10.11.2018 - Updated On 20.03.2022
Next Post
Poslovni ekosistemi kot odgovor na prepletenost poslovnih odnosov in procesov

Poslovni ekosistemi kot odgovor na prepletenost poslovnih odnosov in procesov

KATEGORIJE

  • Digitalno gospodarstvo (9)
    • Blockchain – Veriženje blokov & Web3 (4)
    • Razvoj digitalnih rešitev (4)
  • Financiranje projektov (5)
    • Javna sredstva (5)
    • Odprti pozivi, razpisi in izzivi (1)
    • Privatna sredstva (2)
  • Inovativnost (3)
    • Intelektualna lastnina (2)
  • Marketing in prodaja (5)
  • Mednarodni trgi (5)
    • Države in regije (1)
    • Izvozne strategije (4)
  • Novice (1)
  • Podjetništvo (2)
  • Sodelovanje in partnerstvo (5)
    • ISO 44001 (1)
    • Splošno o sodelovanju (4)
  • Strateško upravljanje (7)
    • Poslovne strategije (5)
    • Poslovni trendi (3)

OZNAKE

agritech (2) amazon (1) Axure (1) EBRD (1) EU sredstva (4) financiranje projektov (2) Horizon Evropa (1) hrana in pijača (2) internacionalizacija (1) Irska (1) lastniško gospodarstvo (1) MSP (1) nepovratna sredstva (2) NFT (1) partnerske strategije (1) partnerski marketing (1) PIL (1) poslovni ekosistem (3) poslovni modeli (4) prehranska varnost (1) privatni investitorji (1) prodajne poti (4) prototipiranje (1) spletna prodaja (3) spletna trgovina (1) spletna tržnica (1) strategija (1) tehnologija (7) trendi (1) UI/UX (1) uporabniška izkušnja (1) uvoz/izvoz (2) veriženje blokov (2) založništvo (1) Združeno Kraljestvo (1)

   

             

  • 040 / 790 000
  • prodaja@wotra.si

O WOTRA

  • Splošno o WOTRA
  • Založništvo
  • WOTRA ekosistem
  • Partnerstvo
  • Medijsko središče

SPLETNA TRGOVINA

  • Pogosta vprašanja
  • Prodajni pogoji
  • Dostava in vračila
  • Priporočilni program
  • Vabilo ponudnikom

WOTRA FOKUS - eNovice

© 2023 WOTRA. Vse pravice pridržane.  |  Izvedba: WOPROMS Agencija.

  • Splošni pogoji
  • Prodajni pogoji
  • Zasebnost
  • Piškotki
  • Kolofon
  • Domov
  • Tematska področja
  • Kontaktirajte nas
  • Login
  • Sign Up
  • Cart

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Scroll Up
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?
Razvoj spletnega portala je v zaključni fazi, vendar vse funkcionalnosti še ne delujejo. Hvala za razumevanje.

Vstavi/uredi povezavo

Vnesite URL

Ali se povežite na obstoječo vsebino

    Iskani izraz ni določen. Prikazani so nedavni predmeti. Poiščite ali uporabite tipki s puščicama gor in dol za izbiro predmeta.