JNews - Child Theme

ZAHTEVE in PRIČAKOVANJA trga

Estimated reading: 2 minutes

Ponudniki hrane in pijače se v procesu »od polja do trga« srečujete s številnimi zakonskimi zahtevami, ki jih morate izpolniti. Te zahteve so sicer pogoj, da lahko vstopite na trg, vendar pa na konkurenčnost na trgu vplivajo predvsem dodane vrednosti, ki presegajo obvezujoče zakonske zahteve. Tudi dober okus posameznega prehranskega izdelka ali pijače v začetni fazi vstopa na trg ni dovolj, saj potencialni kupci izdelka še ne poznajo. Tako lahko za posamezno skupino kupcev dodano vrednost predstavljajo dodatni, zakonsko neobvezujoči standardi in certifikati, trajnostna embalaža, inovativni poslovni model, marketinške, izobraževalne, prodajne in poprodajne aktivnosti ali druge posebnosti, s katerimi izstopate od povprečja. Za večjo konkurenčnost in prodajo se morate prilagajati tudi zahtevam posameznih večjih kupcev ali specifičnemu prodajnemu kanalu ali pa kupcem, ki imaje zahteve, povezane z življenjskimi ali verskimi nazori, življenjskim slogom, zdravstvenimi težavami ipd. V tem poglavju je poudarek prav na zahtevah in pričakovanjih posameznih skupin kupcev, ki so zakonsko neobvezujoče, vendar vam izpolnjevanje teh zahtev in pričakovanj lahko znatno pomaga pri uspešnem vstopu na trg.

Na naslednjih straneh so predstavljene številne zahteve in pričakovanja posameznih ciljnih trgov in skupin kot tudi praktični primeri in priporočila. Na osnovi teh informacij in priporočil pa boste lažje izbrali svojo kombinacijo konkurenčnih usmeritev, potencialni trg in ciljne kupce ter s tem posledično nadaljnje korake.

Share this Doc
CONTENTS

Welcome Back!

Login to your account below

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?