Prodajni pogoji poslovanja

S spletno trgovino v okviru portala www.razvojninavigator.si upravlja STRAMIND, Irena Rezec s.p.

Podatki podjetja:

Polno ime: STRAMIND, digitalno poslovanje, Irena Rezec s.p.
Kratko ime: STRAMIND, Irena Rezec s.p.
Naslov: Razlagova ulica 22, 2000 Maribor
Transakcijski račun/IBAN: SI56 1010 0006 0286 174 (Banka Intesa Sanpaolo d.d.)
Matična številka: 9179747000
Davčna številka: 96966157 (nismo zavezanec za DDV)
E-pošta: trgovina@razvojninavigator.si
Telefon: 070 / 611 134

Več informacij o upravljalcu tega portala in te spletne trgovine lahko preberete v kolofonu.

Smatra se, da je nakup v spletni trgovini izveden preko Pogodbe na daljavo. Jezik, v katerem se sklepa pogodba je slovenščina.

Prodajni pogoji spletne trgovine na tem portalu (v nadaljevanju: spletna trgovina) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ter ostalo predpisano zakonodajo za prodajo preko interneta in takšen način poslovanja. Pogoji obravnavajo naše delovanje ter poslovni odnos med STRAMIND, Irena Rezec s.p. v vlogi prodajalca (v nadaljevanju “STRAMIND” ali “prodajalec”), registriranimi uporabniki (v nadaljevanju: uporabniki) in kupci blaga ali storitev (v nadaljevanju: kupci). »Kupec« je v teh prodajnih pogojih vsaka fizična ali pravna oseba, ki se odloči za nakup izdelkov in/ali storitev preko te spletne trgovine oziroma na drug način izrazi zanimanje za nakup izdelkov iz ponudbe te spletne trgovine. »Uporabnik« ni nujno kupec, vendar pa dostopa do brezplačnih vsebin, ki so na voljo na tem spletnem mestu bodisi za registrirane bodisi neregistrirane uporabnike. Na uporabnika se vežejo splošni pogoji poslovanja tega spletnega portala, medtem ko se za kupca dodatno opredeljujejo prodajni pogoji razvidni iz nadaljevanja.

Kupci so lahko:

  • fizične osebe, ki kupujejo izdelke in/ali storitve za osebno rabo, v nadaljevanju “potrošniki”;
  • fizične (samostojni podjetniki) in pravne osebe, ki opravljajo pridobitno dejavnost in kupujejo izdelke in storitve v spletni trgovini  za lastne potrebe, v nadaljevanju “podjetja”;
  • neprofitne organizacije, ki kupujejo izdelke in storitve v spletni trgovini za lastne potrebe, v nadaljevanju “neprofitne organizacije”;
  • javni sektor, v nadaljevanju “javni sektor”.

Zgoraj navedene kupce zavezujejo pogoji poslovanja tega portala, ki vključujejo tako splošne kot tudi spodaj objavljene prodajne pogoje, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Poleg teh pogojev lahko za določene skupine izdelkov ali storitev veljajo posebni oz. dodatni pogoji ali pogodbena določila, kar je v takem primeru označeno na vidnem mestu. Prav tako se v posameznih primerih (npr. pri načinu plačila ali pri vračilu blaga) prodajni pogoji delno razlikujejo glede na vrsto kupca. Izraz “kupec” je v spodnjih določilih uporabljen v primeru, če se posamezni pogoji nanašajo na vse zgoraj navedene vrste kupcev. Vrsta kupca v spodnjih določilih pa je natančno opredeljena v primeru, da se posamezni pogoji glede na vrsto kupca razlikujejo.

Za morebitne kupce, ki želijo kupiti izdelke in storitve za namene nadaljnje prodaje pa objavljene cene v spletni trgovini ter spodnji prodajni pogoji ne veljajo. V takem primeru nas za dogovor kontaktirajte direktno na zgornje kontaktne naslove.

Svetujemo vam, da pred nakupom preko spletne trgovine pazljivo preberete navedene splošne in prodajne pogoje poslovanja:

Vsi zasebni podatki so varovani v skladu z našo politiko o varovanju zasebnosti.

Z uporabo spletne trgovine sprejemate in soglašate z vsemi določbami splošnih in prodajnih pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave in njihove sestavne dele ter potrjujete, da ste bili seznanjeni s politiko o varovanju zasebnosti. Ob nakupu tudi jamčite, da ste starejši od 18 let.

Dostopnost informacij

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko);
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami);
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi v spletni trgovini, naj bi bil dostopen v razumljivem roku);
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave);
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza;
  • način plačila in dostave;
  • časovno veljavnost ponudbe;
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka;
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno s kontaktnimi podatki.

Ponudba blaga in storitev

Prodajalec v trgovini tega spletnega portala ponuja izdelke in storitve v različnih oblikah in formatih. To pomeni, da se posamezni izdelki ali storitve v prodaji:

  • dostavijo kupcem v fizični obliki;
  • dostavijo kupcem v digitalni obliki (npr. knjige v pdf ali drugem elektronskem formatu, programske licence ipd.);
  • nudijo v obliki enkratnih spletnih seminarjev, spletnih svetovanj in/ali spletnih dogodkov;
  • nudijo v obliki naročniškega razmerja ali članarin in s tem v obliki dostopa do zaprtih vsebin za obdobje naročniškega razmerja ali aktivnega članskega obdobja;
  • nudijo v obliki svetovanj, usposabljanj in drugih dogodkov, ki se odvijajo na posamezni lokaciji v Sloveniji ali tujini;
  • nudijo v obliki paketov, sestavljenih iz večih vrst blaga in storitev.

Raznolikost oblik blaga in storitev v prodaji vpliva na posamezne določbe prodajnih pogojev, predvsem v povezavi z uveljavljanjem pravice kupca do odstopa od pogodbe in vračila blaga, kar je razvidno iz nadaljevanja in podrobneje opredeljeno predvsem v Zakonu o varstvu potrošnikov. Posamezne določbe prodajnih pogojev še predvsem glede pravice odstopa od pogodbe in vračila blaga veljajo le za potrošnike, torej fizične osebe, ki kupujejo izdelke in storitve za svoje lastne domače potrebe.

Cene, popusti in druge ugodnosti ter sklenitev kupoprodajne pogodbe

Ponudba v spletni trgovini ter cena izdelkov in storitev se lahko v določenih primerih zaradi narave poslovanja dnevno spreminja. Vse cene so v evrih in vsebujejo davek na dodano vrednost. Vse cene so končne, razen če je izrecno napisano drugače. STRAMIND namreč svojim kupcem pogosto nudi akcijske, priložnostne in članske popuste ter druge ugodnosti, kar je označeno na vidnem mestu v spletni trgovini oz. pri posameznem izdelku ali storitvi v prodaji. Ob nekaterih akcijah bo navedena koda za popust, ki jo bo kupec vpisal ob naročilu in si tako pridobil popust na določen izdelek ali storitev.

Primeri popustov in ugodnosti:

  • posamezne ugodnosti ali popusti veljajo za člane CollaboVentures mreže, kar je v primeru možnosti koriščenja ugodnosti ali popusta navedeno na vidnem mestu;
  • pri posameznih izdelkih in storitvah se priznavajo popusti na prodano količino, kar je v takem primeru navedeno na vidnem mestu;
  • pri posameznih izdelkih in storitvah se priznavajo popusti za neprofitne organizacije, kar je v takem primeru navedeno na vidnem mestu;
  • v posameznih obdobjih potekajo promocijske akcije oz. kampanje, ki prav tako omogočajo popuste v obdobju promocijskih kampanj, kar je v takem primeru označeno na vidnem mestu;

Popusti se med seboj ne seštevajo, v kolikor ni navedeno drugače. Pri vsakem nakupu je možno uporabiti samo eno promocijsko kodo oz. eno vrsto popusta. Pri nakupu izdelkov ali storitev v akciji ne velja brezplačna poštnina – v kolikor ni določeno drugače.

STRAMIND ni davčni zavezanec, zato cene ne vključujejo DDV. Objavljene cene v spletni trgovini pa še ne vključujejo poštnih stroškov. Le-ti se k ceni dodajo v postopku nakupa, in sicer na osnovi vrste in količine kupljenega izdelka ali storitve, informacije o višini nakupa in naslovu za dostavo v primeru različne cene glede na kraj dostave. Praviloma je cena poštnih stroškov enaka za vse lokacije znotraj Slovenije, razen, če je navedeno drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila.

Za vsa naročila nad vrednostjo 60,00 EUR  je poštnina za dostavo znotraj Slovenije za kupca brezplačna, razen izjemoma zaradi narave posameznega izdelka ali drugih razlogov, vendar je v takih primerih to vidno ob izdelku.

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajelec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji dogovorjeni in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. Za kupca se upoštevajo podatki, ki so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu, ki so vezani na potrjeno naročilo ni mogoče.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka ali storitve spremeni med obdelavo naročila, bo prodajelec kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo prodajalec kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Načini plačila

Prodajalec omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilo preko PayPal plačilnega sistema;
  • plačilo z nakazilom na bančni račun prodajalca;
  • s plačilnimi karticami preko sistema Stripe;

Račun za kupca

Prodajalec ob dostavi naročenih izdelkov in storitev kupcu pošlje tudi račun in sicer preko elektronske pošte. V primeru nakupa fizičnih izdelkov, ki se pošiljajo po redni pošti pa se račun priloži tudi izdelkom v paketu.

Na računu sta razčlenjena cena, vsi stroški v zvezi z nakupom in ostali zakonsko potrebni podatki za izdajo računa.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov še pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov prodajalcu ni potrebno upoštevati.

Dostava digitalnih izdelkov in/ali storitev in spletni dostop do plačanih vsebin

V primeru digitalnih izdelkov (npr. elektronske knjige) in/ali storitev (npr. spletna svetovanja, mentorstva, usposabljanja in dogodki) ali v primeru spletnega dostopa do drugih plačanih vsebin bodo kupci prejeli izdelek v digitalni obliki ali pa bodo prejeli informacije o dostopu do izdelkov, storitev in drugih vsebin v digitalni obliki po elektronski pošti, in sicer najkasneje en delovni dan po prejetem plačilu. Sporočilo s prejetim izdelkom ali podatki o dostopu do digitalnih izdelkov, storitev ali vsebin bo posredovano na elektronski naslov kupca, ki je bil naveden ob naročilu izdelka ali storitve. V primeru posnetkov oziroma že dostopnih izdelkov, storitev in drugih digitalnih vsebin bodo le-ta dostopna kupcu že v samem elektronskem sporočilu oz. takoj po prejetem elektronskem sporočilu s strani prodajalca na naslovu, navedenem v elektronskem sporočilu, v primeru napovedanih bodočih spletnih svetovanj, mentorstev, usposabljanj in spletnih dogodkov pa na objavljen ali dogovorjen dan in uro. Kupec bo za potrebe dostopa do digitalnih izdelkov in/ali storitev in do drugih plačanih vsebin v elektronskem sporočilu prejel natančna navodila.

V primeru morebitnih težav v zvezi s prejemom ali dostopanjem do digitalnih izdelkov in/ali storitev ali v primeru težav do spletnega dostopa do drugih plačanih vsebin priporočamo kupcu, da kontaktira prodajalca preko zgoraj navedenih podatkov prodajalca.

Dostava fizičnih izdelkov in stroški dostave v Sloveniji

Preko te spletne trgovine omogočamo dostavo blaga znotraj Slovenije. V primeru, da želite dostavo v drugo državo, nas še pred naročilom oz. nakupom kontaktirajte direktno na zgoraj navedene kontaktne naslove.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk znotraj Slovenije je Pošta Slovenije, vendar si prodajalec pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Nevarnost za izgubo ali poškodovanje odposlanega blaga preide s prodajalca na kupca, ko ta blago fizično prejme ali ko blago fizično prejme tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen imenuje kupec. Če je kupec naročil prevoz pri prevozniku, ki ga ni ponudil prodajalec, preide nevarnost za uničenje ali poškodovanje blaga ne glede na to na kupca ob dostavi blaga prevozniku.

Strošek priprave blaga in poštni stroški dostave se izračunajo na osnovi vrste in količine kupljenega izdelka ali storitve, informacije o višini nakupa in naslovu za dostavo v primeru različne cene glede na kraj dostave. Praviloma je cena stroškov priprave in dostave enaka za vse lokacije znotraj Slovenije, razen, če je navedeno drugače.

Strošek priprave blaga in dostave je naveden ob nakupu posameznega izdelka in se vedno informativno izpiše ter prišteje tudi v spletni košarici, pred in ob oddaji naročila.

Za vsa naročila nad vrednostjo 60,00 EUR  je poštnina za dostavo znotraj Slovenije za kupca brezplačna, razen izjemoma zaradi narave posameznega izdelka ali drugih razlogov, vendar je v takih primerih to vidno ob izdelku.

Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov. Če je naročeno blago na zalogi v našem skladišču in naročilo oddate do 12. ure, bo blago odpremljeno najkasneje naslednji delovni dan. Če katerega od naročenih izdelkov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena najkasneje naslednji dan po prejemu izdelkov na zalogo. Naši sodelavci vas bodo preko elektronske pošte ali po telefonu obvestili o stanju zaloge, o predvidenem dobavnem roku in o času dostave. Dostavo opravi dostavna služba, običajno naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku 3 (treh) delovnih dni.

Če vas v času dostave ni doma, bo kurir/dostavljavec Pošte Slovenije pustil sporočilo, na podlagi katerega se boste dogovorili za ponovno dostavo oziroma prevzem na najbližji poštni enoti, paketomatu ali drugi prevzemni lokaciji Pošte Slovenije.

Mnenja oziroma komentarji registriranih uporabnikov in kupcev v spletni trgovini

Mnenja oziroma komentarji registriranih uporabnikov in kupcev so del funkcionalnosti spletne trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Prodajalec omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih prodajalec pregleda. Prodajalec mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva ali po mnenju prodajalca ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se registrirani uporabnik ali kupec izrecno strinja s pogoji uporabe in prodajalcu dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Prodajalec ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu prodajalca, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na prodajalca.

Prodajalec si pridržuje pravico, da za omejeno ali neomejeno časovno obdobje in brez obrazložitve onemogoči funkcijo objavljanja mnenj oziroma komentiranja bodisi za posamezen izdelek in/ali storitev ali za vse izdelke in storitve v spletni prodaji.

Pravica kupca – potrošnika do odstopa od pogodbe in vračilo blaga

Pravica do odstopa velja le za kupca – potrošnika, to je fizično osebo, ki kupuje izdelke in storitve za osebno rabo. Za ostale vrste kupcev ta določba oziroma pravica ne velja.

Prav tako odstop od nakupa ni možen v primeru izjem, ki jih navaja Zakon o varstvu potrošnikov, med njimi so lahko tudi izjeme pri nakupu digitalnih izdelkov (npr. knjig v elektronski obliki) in/ali storitev in spletnemu dostopu do digitalnih vsebin v spletni prodaji. Prodajalec bo potrošnika v postopku nakupa posameznega izbranega izdelka in/ali storitve informiral o tem, ali je odstop od nakupa možen in pod kakšnimi pogoji.

V primeru, da je odstop možen, ima kupec – potrošnik pravico (v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov), da v štirinajstih (14) dneh od prejema blaga prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo o odstopu pravočasno, če je pošiljka o odstopu oddana v roku. Potrošnik mora nemudoma, najkasneje pa v štirinajstih (14) dneh od posredovanju sporočila o odstopu tudi vrniti izdelek prodajalcu, in sicer v skladu s spodnjimi pogoji in v skladu Z zakonom o varstvu potrošnikov. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Pri tem pa prodajalec ni dolžan sprejeti in ne sprejme vrnjenih pošiljk z odkupnino.

Štirinajstdnevni odstopni rok za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe začne teči pri opravljanju storitev z dnem sklenitve pogodbe ali z dnem, ko je prodajalec izpolnil to obveznost, če je bila ta obveznost izpolnjena po sklenitvi pogodbe.

Pri dobavi blaga začne omenjeni štirinajstdnevni odstopni rok teči z dnem, ko je potrošnik sprejel blago oziroma bolj natančno z dnem, ko:

  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom;
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu;
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov;
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

Potrošnik uveljavlja pravico do odstopa od pogodbe tako, da prodajalca pisno obvesti o odstopu preko obrazca “Odstop od pogodbe in vračilo blaga”, ki ga izpolnjenega in podpisanega ter s priloženim računom pošlje prodajalcu bodisi na kontaktni e-naslov ali fizični naslov, naveden v obrazcu “Odstop od pogodbe in vračilo blaga”. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi potrošnik.

Hkrati s pravočasnim odstopom od pogodbe mora potrošnik tudi vrniti kupljeno in že prejeto blago prodajalcu, in sicer najkasneje v 14 dneh od dneva pisnega obvestila o odstopu od pogodbe. Prejeto blago mora potrošnik vrniti prodajalcu s priporočeno pošiljko, v originalni embalaži, nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik mora vračilu priložiti tudi kopijo računa. V času do odstopa od pogodbe potrošnik izdelkov ne sme neovirano uporabljati. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje izdelka, ki odstopa od navedenega, se šteje za njegovo posedovanje, kar pomeni, da potrošnik izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Vračilo plačil bo prodajalec izvedel nemudoma ali najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če prodajalec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Prodajalec lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj prodajalcu.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil priznan popust, se ta potrošniku ne vrne; vrne se le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se vrne potrošniku kot darilni bon, medtem ko se vplačani znesek vrne.

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrošnikovem posredovanju potrditve po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino uveljavi izključno ob naročilu drugega izdelka v tej spletni trgovini v višini enake ali višje vrednosti.

Reklamacije in pritožbe

Morebitne reklamacije in pritožbe sprejemamo preko izpolnjenega obrazca v pisni obliki preko elektronske pošte na trgovina@razvojninavigator.si s pripisom “reklamacija”.

Pritožbe o storitvah morajo vsebovati natančno navedbo pomanjkljivosti, ki je razlog za pritožbo in obdobje, ko je bila pomanjkljivost zaznana. Kupec mora navesti tudi kontaktne podatke, ki omogočajo stik s kupcem. Na pritožbo bomo odgovorili v roku 14 dni.

Uporaba prava in pristojnost

Pravna razmerja med kupci, kot uporabniki spletnega portala oz. spletne trgovine, in STRAMIND kot ponudnikom in upravljalcem spletnega portala oz. spletne trgovine, se urejajo s predpisi Republike Slovenije. Morebitni spori se bodo reševali po mirni poti, če pa to ne bo mogoče, bo za reševanje sporov pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

Izvensodno reševanje sporov

Skladno z zakonskimi določbami objavljamo spletno povezavo na evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Glede na to, da imamo vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb,  skladno z določili Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Objavljeni prodajni pogoji veljajo od 30. oktobra 2023 do preklica oz. spremembe.

Welcome Back!

Login to your account below

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?