SL  HR  EN
  • O portalu
  • Oglaševanje
  • Kontakti
Cart / 0,00€
No products in the cart.
  • Login
  • Register
Razvojni Navigator
  • Domov
  • Tematska področja
  • Viri in Orodja
    • Napredne vsebine
  • Domov
  • Tematska področja
  • Viri in Orodja
    • Napredne vsebine
Razvojni Navigator
No Result
View All Result

Razvijte, izboljšajte ali razširite ekosistem vaše spletne trgovine

by Irena Rezec
10.11.2018 - Updated On 20.03.2022
in Digitalno gospodarstvo, Marketing in prodaja, Razvoj digitalnih rešitev
29 1
Razvijte, izboljšajte ali razširite ekosistem vaše spletne trgovine
88
SHARES
1.5k
VIEWS
Deli dalje

Pomagamo vam razviti ali izboljšati ekosistem vaše spletne trgovine v 6 fazah, kot je razvidno iz spodnjega infografa.

Naš pristop k razvoju ekosistema sodobne spletne trgovine združuje znanja iz strateškega managementa, informacijske tehnologije, internacionalizacije poslovanja, upravljanja s partnerji ter marketinga in prodaje. Še več, v 6-faznem procesu upoštevamo kar 9 ključnih področij, ki jih je za najbolj optimalne rezultate priporočljivo razvijati in usklajevati hkrati, med drugim področje t.i. »fintech« industrije oz. finančne tehnologije, raznovrstnih integracij z drugimi rešitvami zunaj vašega poslovnega sistema, zakonodajno-regulativnih okvirov, partnerskih oblik povezovanja idr. Tam, kjer je to potrebno, obravnavamo tako tradicionalne kot digitalne marketinško-prodajne kanale ter predlagamo ukrepe za usklajeno delovanje med njimi. Poudariti je tudi potrebno, da se pri sodobnih pristopih razvija kompleksen ekosistem raznovrstnih odnosov, povezav, tehnoloških orodij in rešitev, kar zahteva dobro poznavanje značilnosti posameznih elementov sodobnega ekosistema ter sistematično in strokovno upravljanje z njimi.

Naš pristop je drugačen od drugih tudi v smislu vstopne točke naše intervencije. To pomeni, da ne glede na to, v kateri dejavnosti poslujete ter v katerem razvojnem procesu »od ideje do trga« se nahajate, lahko vstopimo v poslovni proces in vas postopoma popeljemo do prodaje preko inovativnih sodelovalnih poslovnih modelov, raznolikih marketinško-prodajnih poti ter s pomočjo sodobnih tehnoloških orodij in rešitev. Torej, v prvi vrsti smo strateški svetovalci, mentorji in povezovalci različnih strokovnih področij, potrebnih za razvoj vašega poslovnega ekosistema, ki v določeni fazi preraste tradicionalne okvire in razvije posebnosti, ki jih zahtevajo posamezni marketinško-prodajni kanali, še posebej spletni prodajni kanali.

Tako kompleksen proces zahteva na eni strani močno podporo vodstva naročnika in njihovo dolgoročno zavezanost izgrajevanju poslovnega in spletnega ekosistema ter na drugi strani multidisciplinarno ekipo strokovnjakov in svetovalno-razvojnih partnerjev, ki lahko sodelujejo tako v posamezni razvojni fazi kot tudi v obdobju po zaključku samega razvojnega procesa.

V primeru, da želite prenoviti ali izboljšati prodajo obstoječe spletne trgovine ali razširiti prodajo preko različnih kanalov in trgov ali celo razviti novo in sodobnješo spletno trgovino, vas vabimo, da se posvetujete z avtorico prispevka. Kontakt z avtorico lahko vzpostavite preko telefona, št. 040 / 790 000 ali preko e-pošte: irena /@/ wotra.si.

Povezane storitve

  • Svetovanje
  • Marketing in prodaja
  • Usposabljanje
  • Pridruži se

V zvezi z razvojem ekosistema sodobne spletne trgovine in digitalnih prodajnih poti nudimo tudi svetovalne storitve, prilagojene posameznemu naročniku, med drugim:

  • načrtovanje in izdelava spletne (in/ali tradicionalne) prodajne strategije za posameznega naročnika z upoštevanjem raznolikosti prodajnih kanalov ter v okviru tega po potrebi za posamezen namen, posamezno skupino izdelkov ali storitev, posamezno tržišče in/ali ciljno skupino;
  • pregled in ocena obstoječe rešitve ter izdelava predlogov za prenovo oz. izboljšave;
  • prevzem vodenja razvojnega projekta spletne trgovine v vašem podjetju;
  • koordinacija razvoja ali prenove spletne trgovine z razvojno ekipo;
  • mentorstvo vaše ekipe pri razvoju ali prenovi spletne trgovine;
  • druge sorodne storitve.
  • za določene vrste izdelkov in storitev razvijamo tudi lastno spletno prodajo;
  • v celoti lahko prevzamemo organizacijo, razvoj in vodenje prodajne in/ali druge partnerske mreže;
  • razvijamo lastne spletne marketinške poti, ki se lahko uporabijo za promocijo vaših izdelkov, poleg tega imamo zelo dober pregled nad raznovrstnimi tradicionalnimi in spletnimi marketinško-prodajnimi kanali tretjih; prevzamemo lahko tudi razvoj in upravljanje vaše spletne identitete preko vnaprej dogovorjenih spletnih marketinško-prodajnih poti na enem ali več trgih;
  • druge sorodne storitve.

Inovacije v storitvah v kombinaciji z sodelovalnimi poslovnimi modeli in digitalnim gospodarstvom prinašajo velike spremembe tudi pri vstopnih strategijah na tuje trge in pri prodajnih poteh. To pomeni, da se podjetje pri prodaji svojih izdelkov in storitev lahko odloča med klasičnimi in/ali digitalnimi prodajnimi kanali ter med klasičnimi in/ali inovativnimi sodelovalnimi poslovno-prodajnimi modeli. Velik nabor možnosti uporabe različnih prodajnih poti od podjetja zahteva redno spremljanje novosti ter znanje za uporabo sodobnih prodajnih poti in poslovnih modelov. V okviru usposabljanj se udeleženci seznanijo z velikim številom možnosti ter hkrati usposobijo za analiziranje teh možnosti in postopno vpeljevanje sodobnih prodajnih poti in poslovnih modelov v lastno prakso.

Seminarje razvijamo modularno, in sicer ločeno po posameznih vrstah komunikacijskih in prodajnih kanalov, po posameznih skupinah izdelkov in storitev, po posameznih trgih in/ali na osnovi drugih kriterijev in prejetih pobud podjetij.

Med rednimi programi usposabljanja izpostavljamo naslednje programe:

  • Lastnosti in ekosistem sodobne spletne trgovine;
  • Prodaja preko Amazon spletne tržnice;
  • Raznolikost prodajnih poti.

Pridružite se našim spletnim skupnostim:

  • Facebook slovenska skupina na temo marketinga in prodaje “Marketing in prodaja“
  • Facebook mednarodna skupina na temo mednarodnega poslovanja ” International Business;
  • LinkedIn mednarodna stran na temo raznolikosti marketinkških in prodajnih poti “Marketing and Sales Channels“;
Tags: prodajne potispletna prodajaspletna trgovina
Previous Post

Uporaba partnerskih priporočilnih programov za povečanje spletne prodaje

Next Post

Kakšne možnosti prodaje imajo podjetja preko Amazona?

Related Posts

Evropski projekti, ki uvajajo veriženje podatkovnih blokov za namene prehranske varnosti
Blockchain - Veriženje blokov & Web3

Evropski projekti, ki uvajajo veriženje podatkovnih blokov za namene prehranske varnosti

by Irena Rezec
17.02.2023
Nove NFT in druge tehnološke rešitve posegajo tudi v sektor založništva
Digitalno gospodarstvo

Nove NFT in druge tehnološke rešitve posegajo tudi v sektor založništva

by Irena Rezec
20.10.2022 - Updated On 03.01.2023
Kaj je strateško pomembno za podjetja in za kakšne potrebe se razvijajo nove tehnološke rešitve?
Blockchain - Veriženje blokov & Web3

Kaj je strateško pomembno za podjetja in za kakšne potrebe se razvijajo nove tehnološke rešitve?

by Irena Rezec
06.10.2022 - Updated On 07.10.2022
Z sodobnimi tehnologijami in inovativnimi poslovnimi modeli do številnih prodajnih poti
Digitalno gospodarstvo

Z sodobnimi tehnologijami in inovativnimi poslovnimi modeli do številnih prodajnih poti

by Irena Rezec
08.10.2020 - Updated On 26.04.2022
Kakšne možnosti prodaje imajo podjetja preko Amazona?
Digitalno gospodarstvo

Kakšne možnosti prodaje imajo podjetja preko Amazona?

by Irena Rezec
18.06.2019 - Updated On 23.02.2022
Next Post
Kakšne možnosti prodaje imajo podjetja preko Amazona?

Kakšne možnosti prodaje imajo podjetja preko Amazona?

KATEGORIJE

  • Digitalno gospodarstvo (9)
    • Blockchain – Veriženje blokov & Web3 (4)
    • Razvoj digitalnih rešitev (4)
  • Financiranje projektov (5)
    • Javna sredstva (5)
    • Odprti pozivi, razpisi in izzivi (1)
    • Privatna sredstva (2)
  • Inovativnost (3)
    • Intelektualna lastnina (2)
  • Marketing in prodaja (5)
  • Mednarodni trgi (5)
    • Države in regije (1)
    • Izvozne strategije (4)
  • Novice (1)
  • Podjetništvo (2)
  • Sodelovanje in partnerstvo (5)
    • ISO 44001 (1)
    • Splošno o sodelovanju (4)
  • Strateško upravljanje (7)
    • Poslovne strategije (5)
    • Poslovni trendi (3)

OZNAKE

agritech (2) amazon (1) Axure (1) EBRD (1) EU sredstva (4) financiranje projektov (2) Horizon Evropa (1) hrana in pijača (2) internacionalizacija (1) Irska (1) lastniško gospodarstvo (1) MSP (1) nepovratna sredstva (2) NFT (1) partnerske strategije (1) partnerski marketing (1) PIL (1) poslovni ekosistem (3) poslovni modeli (4) prehranska varnost (1) privatni investitorji (1) prodajne poti (4) prototipiranje (1) spletna prodaja (3) spletna trgovina (1) spletna tržnica (1) strategija (1) tehnologija (7) trendi (1) UI/UX (1) uporabniška izkušnja (1) uvoz/izvoz (2) veriženje blokov (2) založništvo (1) Združeno Kraljestvo (1)

   

             

  • 040 / 790 000
  • prodaja@wotra.si

O WOTRA

  • Splošno o WOTRA
  • Založništvo
  • WOTRA ekosistem
  • Partnerstvo
  • Medijsko središče

SPLETNA TRGOVINA

  • Pogosta vprašanja
  • Prodajni pogoji
  • Dostava in vračila
  • Priporočilni program
  • Vabilo ponudnikom

WOTRA FOKUS - eNovice

© 2023 WOTRA. Vse pravice pridržane.  |  Izvedba: WOPROMS Agencija.

  • Splošni pogoji
  • Prodajni pogoji
  • Zasebnost
  • Piškotki
  • Kolofon
  • Domov
  • Tematska področja
  • Kontaktirajte nas
  • Login
  • Sign Up
  • Cart

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Scroll Up
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?
Razvoj spletnega portala je v zaključni fazi, vendar vse funkcionalnosti še ne delujejo. Hvala za razumevanje.

Vstavi/uredi povezavo

Vnesite URL

Ali se povežite na obstoječo vsebino

    Iskani izraz ni določen. Prikazani so nedavni predmeti. Poiščite ali uporabite tipki s puščicama gor in dol za izbiro predmeta.