Pomagamo vam razviti ali izboljšati ekosistem vaše spletne trgovine v 6 fazah, kot je razvidno iz spodnjega infografa.
Naš pristop k razvoju ekosistema sodobne spletne trgovine združuje znanja iz strateškega managementa, informacijske tehnologije, internacionalizacije poslovanja, upravljanja s partnerji ter marketinga in prodaje. Še več, v 6-faznem procesu upoštevamo kar 9 ključnih področij, ki jih je za najbolj optimalne rezultate priporočljivo razvijati in usklajevati hkrati, med drugim področje t.i. »fintech« industrije oz. finančne tehnologije, raznovrstnih integracij z drugimi rešitvami zunaj vašega poslovnega sistema, zakonodajno-regulativnih okvirov, partnerskih oblik povezovanja idr. Tam, kjer je to potrebno, obravnavamo tako tradicionalne kot digitalne marketinško-prodajne kanale ter predlagamo ukrepe za usklajeno delovanje med njimi. Poudariti je tudi potrebno, da se pri sodobnih pristopih razvija kompleksen ekosistem raznovrstnih odnosov, povezav, tehnoloških orodij in rešitev, kar zahteva dobro poznavanje značilnosti posameznih elementov sodobnega ekosistema ter sistematično in strokovno upravljanje z njimi.
Naš pristop je drugačen od drugih tudi v smislu vstopne točke naše intervencije. To pomeni, da ne glede na to, v kateri dejavnosti poslujete ter v katerem razvojnem procesu »od ideje do trga« se nahajate, lahko vstopimo v poslovni proces in vas postopoma popeljemo do prodaje preko inovativnih sodelovalnih poslovnih modelov, raznolikih marketinško-prodajnih poti ter s pomočjo sodobnih tehnoloških orodij in rešitev. Torej, v prvi vrsti smo strateški svetovalci, mentorji in povezovalci različnih strokovnih področij, potrebnih za razvoj vašega poslovnega ekosistema, ki v določeni fazi preraste tradicionalne okvire in razvije posebnosti, ki jih zahtevajo posamezni marketinško-prodajni kanali, še posebej spletni prodajni kanali.
Tako kompleksen proces zahteva na eni strani močno podporo vodstva naročnika in njihovo dolgoročno zavezanost izgrajevanju poslovnega in spletnega ekosistema ter na drugi strani multidisciplinarno ekipo strokovnjakov in svetovalno-razvojnih partnerjev, ki lahko sodelujejo tako v posamezni razvojni fazi kot tudi v obdobju po zaključku samega razvojnega procesa.
V primeru, da želite prenoviti ali izboljšati prodajo obstoječe spletne trgovine ali razširiti prodajo preko različnih kanalov in trgov ali celo razviti novo in sodobnješo spletno trgovino, vas vabimo, da se posvetujete z avtorico prispevka. Kontakt z avtorico lahko vzpostavite preko telefona, št. 040 / 790 000 ali preko e-pošte: irena /@/ wotra.si.
Povezane storitve
V zvezi z razvojem ekosistema sodobne spletne trgovine in digitalnih prodajnih poti nudimo tudi svetovalne storitve, prilagojene posameznemu naročniku, med drugim:
- načrtovanje in izdelava spletne (in/ali tradicionalne) prodajne strategije za posameznega naročnika z upoštevanjem raznolikosti prodajnih kanalov ter v okviru tega po potrebi za posamezen namen, posamezno skupino izdelkov ali storitev, posamezno tržišče in/ali ciljno skupino;
- pregled in ocena obstoječe rešitve ter izdelava predlogov za prenovo oz. izboljšave;
- prevzem vodenja razvojnega projekta spletne trgovine v vašem podjetju;
- koordinacija razvoja ali prenove spletne trgovine z razvojno ekipo;
- mentorstvo vaše ekipe pri razvoju ali prenovi spletne trgovine;
- druge sorodne storitve.
- za določene vrste izdelkov in storitev razvijamo tudi lastno spletno prodajo;
- v celoti lahko prevzamemo organizacijo, razvoj in vodenje prodajne in/ali druge partnerske mreže;
- razvijamo lastne spletne marketinške poti, ki se lahko uporabijo za promocijo vaših izdelkov, poleg tega imamo zelo dober pregled nad raznovrstnimi tradicionalnimi in spletnimi marketinško-prodajnimi kanali tretjih; prevzamemo lahko tudi razvoj in upravljanje vaše spletne identitete preko vnaprej dogovorjenih spletnih marketinško-prodajnih poti na enem ali več trgih;
- druge sorodne storitve.
Inovacije v storitvah v kombinaciji z sodelovalnimi poslovnimi modeli in digitalnim gospodarstvom prinašajo velike spremembe tudi pri vstopnih strategijah na tuje trge in pri prodajnih poteh. To pomeni, da se podjetje pri prodaji svojih izdelkov in storitev lahko odloča med klasičnimi in/ali digitalnimi prodajnimi kanali ter med klasičnimi in/ali inovativnimi sodelovalnimi poslovno-prodajnimi modeli. Velik nabor možnosti uporabe različnih prodajnih poti od podjetja zahteva redno spremljanje novosti ter znanje za uporabo sodobnih prodajnih poti in poslovnih modelov. V okviru usposabljanj se udeleženci seznanijo z velikim številom možnosti ter hkrati usposobijo za analiziranje teh možnosti in postopno vpeljevanje sodobnih prodajnih poti in poslovnih modelov v lastno prakso.
Seminarje razvijamo modularno, in sicer ločeno po posameznih vrstah komunikacijskih in prodajnih kanalov, po posameznih skupinah izdelkov in storitev, po posameznih trgih in/ali na osnovi drugih kriterijev in prejetih pobud podjetij.
Med rednimi programi usposabljanja izpostavljamo naslednje programe:
- Lastnosti in ekosistem sodobne spletne trgovine;
- Prodaja preko Amazon spletne tržnice;
- Raznolikost prodajnih poti.
Pridružite se našim spletnim skupnostim:
- Facebook slovenska skupina na temo marketinga in prodaje “Marketing in prodaja“
- Facebook mednarodna skupina na temo mednarodnega poslovanja ” International Business;
- LinkedIn mednarodna stran na temo raznolikosti marketinkških in prodajnih poti “Marketing and Sales Channels“;