Evropska komisija nudi podporo v zvezi s intelektualno lastnino (IP) malim in srednje velikim podjetjem iz EU ter iz drugih držav, ki so vključene v Single Market Programme (SMP), in sicer preko IP SME Helpdesk centrov za intelektualno lastnino. Ti podporni centri so namenjeni podjetjem, ki želijo zaščititi intelektualno lastnino v različnih državah ali regijah po svetu.
IP SME Helpdesks centri ponujajo podporo za Evropo, Kitajsko, Indijo, Latinsko Ameriko, Jugovzhodno Azijo in Afriko. Ti podporni centri nudijo dragoceno podporo malim in srednje velikim podjetjem, ki imajo komercialne ali raziskovalno-razvojne odnose z omenjenimi državami, tistim, ki si želijo vzpostaviti prisotnost v regiji, ali tistim, ki imajo potencialne trgovinske interese v teh specifičnih državah.
Toplo vabim mala in srednje velika podjetja (MSP), da odkrijejo in izkoristijo obsežno paleto storitev, ki jih ponujajo IP SME Helpdesks podporni centri. Te storitve so posebej prilagojene za podporo MSP pri njihovih prizadevanjih na področju intelektualne lastnine (IP), ne glede na to, ali poslujejo v Evropi, načrtujejo sodelovanje s Kitajsko, Indijo, Latinsko Ameriko, Jugovzhodno Azijo ali Afriko.
IP SME Helpdesk storitve
- Podporna služba
Strokovni tim IP SME Helpdesks podpornih centrov nudi prvovrstne nasvete glede zaščite in uveljavljanja intelektualne latnine. V roku največ treh delovnih dni lahko prejmete strokovne, zaupne in prilagojene odgovore na vaša vprašanja v zvezi z intelektualno lastnino. - Usposabljanja in spletni seminarji
IP SME Helpdesks podporni centri organizirajo usposabljanja na kraju samem ali preko spletnih dogodkov, ki zajemajo pomembne teme intelektualne lastnine. Ti programi usposabljanja so namenjeni malim in srednjevelikim podjetjem in podjetnikom, ki želijo širiti svoje poslovanje na druge trge in ponujajo dragocene vpoglede v področje intelektualne lastnine, tj. od osnovnih načel in prednosti intelektualne lastnine za MSP do specifičnih orodij in postopkov za upravljanje intelektualnih pravic v posamezni državi ali regiji. Udeleženci imajo tako v času trajanja usposbljanja kot po njegovem zaključku priložnost, da neposredno zastavijo vprašanja strokovnjakom za intelektualno lastnino. - Vsebina iz področja intelektualne lastnine
Podporni centri IP SME Helpdesk za pomoč uporabnikom nudijo tudi najsodobnejše publikacije (npr. infografike, študije primerov, videoposnetke) o zaščiti in uveljavljanju pravic intelektualne lastnine, ki še posebej obravnavajo zadeve intelektualne lastnine z vidika poslovnih potreb malih in srednjevelikih podjetij. - IP diagnostična orodja
Komplet IP orodij pomaga malim in srednjevelikim podjetjem analizirati njihovo stopnjo pripravljenosti in znanja o intelektualni lastnini (zaščita intelektualne lastnine, internacionalizacija in komercializacija intelektualne lastnine, praksa intelektualne lastnine) in prepoznati ustrezne vidike, za katere bodo morda podjetja potrebovala dodatne informacije in pomoč. - Orodje za oceno stroškov v zvezi z zaščito intelektualne lastnine
To orodje malim in srednjim podjetjem zagotavlja dragocen vpogled v finančne vidike registracije in zaščite intelektualne lastnine. - Horizon IP Scan
Storitve IP Scan imajo določene omejitve pri uporabi. Te storitve so posebej zasnovane za pomoč evropskim novoustanovljenim podjetjem in drugim MSP, vključenim v skupne raziskovalne projekte, ki jih financira EU, pri učinkovitem upravljanju in izkoriščanju intelektualne lastnine v okviru skupnih prizadevanj za raziskave in inovacije. Posledično je ta storitev na voljo izključno tistim, ki sodelujejo pri projektih, ki jih financira EU.
Vse te storitve so prosto dostopne in spodbujam mala in srednja podjetja, da v celoti izkoristijo podporo, ki jo nudijo podporni centri IP SME Helpdesk. Opolnomočite svoje podjetje z znanjem, smernicami in viri, potrebnimi za uspeh v današnjem konkurenčnem okolju.
Info viri: